Wsparcie
Masz pytania na temat BLACK+DECKER®? Odpowiedzi znajdziesz w sekcji “Najczęściej zadawane pytania”. Jeśli znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, prześlij je do nas, a odpowiemy w czasie dwóch dni roboczych.
Wyświetl najczęściej zadawane pytania.
Informacje o gwarancji
Uzyskaj wszystkie informacje, których potrzebujesz, dotyczące napraw i wymian gwarancyjnych naszych produktów.
Rejestracja produktu
Uzyskuj ważne powiadomienia dotyczące wycofywania produktów, potwierdzenie własności Twojego produktu oraz skorzystaj z obsługi gwarancyjnej. Po prostu zarejestruj swój zakup BLACK+DECKER®.
Części + Dokumentacja
Profesjnalne wsparcie. Wyszukaj przedstawicieli oferujących naprawy i części zamienne przez Internet.
Powiadomienia dotyczące bezpieczeństwa + akcje wycofywania produktów
Twoje bezpieczeństwo jest zawsze naszym priorytetem
Mimo że, zdarza się to bardzo rzadko, czasami występują problemy z bezpieczeństwem dotyczące naszych produktów, wtedy pojawia się konieczność wycofania niektórych produktów z rynku. W takich przypadkach niezwłocznie przekazujemy konsumentom aktualne informacje dotyczące napraw i środków ostrożności.
Znajdź sklep
Najbliższy sprzedawca BLACK+DECKER® jest tuż za rogiem.